.

http://aflower.blogg.se
Hennes tankar, Hennes känslor, Hennes texter. Allt på svart och vitt.
Kan sitta och gråta till hennes texter. Ibland för att man precis känt så en gång, Eller att man vill känna.
Jag vet hur det känns att vara så förbannat kär. Jag vet hur det känns när man lämnar. Går åt andra hållet.
Sms 89 - Ibland räcker det så
Saknar dig

.
Sms 89 - Ibland räcker det så
Saknar dig
.
'' Mina känslor precis. Inget skrämmer lika mycket som tanken på att gå vidare och lämna dig bakom. Du får inte bara bli någon jag brukade träffa. Nej. Det är för sorgligt. Vill inte att du ska tillhöra den bunten jag lämnat bakom mig. Att aldrig få sätta mig på bussen och åka till dig. Det skrämmer mig.''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0