Ta honom för hans ord.

Jag har aldrig varit med om att en kille sagt att han är kär i mig och vill ha mig för att sen vara ett svin. Tvärtom så har killarna jag träffat alltid varit väldigt raka med vad dem vill när jag ställt dem mot väggen. Att dem sen betett sig som att de velat ha nåt mer har hänt. Och det är väl det som är problemet med oss tjejer ibland. När han inte säger vad vi vill höra så hänvisar vi till det där jätte söta messet han senast skickade. Han skrev ju faktiskt jag saknar dig.

Jag har själv satt mig i den sitsen då jag blivit sårad för att jag förträngt det han har sagt, eller trott att han kanske kommer att ändra sig. 

Vill du ha svaret så ska du fråga. Tror att det kan rädda dig från en massa hjärtesorg.Killar brukar oftast undvika att säga någonting alls. Då kan vi sen inte vända det mot dem och säga att det sa något annat. För oftast säger det ingenting alls. Att ta deras tystnad för kärlek är det största misstaget man kan göra.

Lyssna på vad han säger. Killar är jävligt raka! För raka ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0